بریجستون Enliten را برای ورزش چالش خورشیدی عرضه می کند.




بریجستون Enliten را برای ورزش چالش خورشیدی عرضه می کند.

بریجستون تایرهای Enliten ساخته شده از 63 درصد مواد بازیافتی و تجدید پذیر را به شرکت کنندگان BWSC عرضه می کند.

برای برخی افراد، ماشین‌های کاملاً خورشیدی ممکن است مانند یک واقعیت دور یا طرح یک فیلم علمی تخیلی به نظر برسند. با این حال، به لطف ابتکاراتی مانند چالش جهانی خودروهای پنل خورشیدی بریجستون (BWSC)، حمل و نقل با انرژی خورشیدی ممکن می شود.

BWSC پیشتازترین مسابقه اتومبیلرانی خورشیدی در جهان است. تایرهای سفارشی که با استفاده از 63 درصد مواد بازیافتی و تجدیدپذیر ساخته شده اند توسط بریجستون برای مسابقه اتومبیلرانی خورشیدی بریجستون (BWSC) مسابقه 3000 کیلومتری در سراسر استرالیا عرضه خواهد شد. این لاستیک ها اولین لاستیک هایی هستند که در مسابقات اتومبیلرانی با فناوری Enliten بریجستون استفاده می شوند.

Enliten یک فناوری جدیدی است که عملکرد زیست محیطی تایر را افزایش می دهد. ویژگی های عملکرد پیشرفته مهندسی شده توسط بریجستون شامل مقاومت غلتشی کم، کاهش سایش و وزن کم است. لاستیک‌ها بیشتر سفارشی می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که نیازهای هر تیمی را که وارد مسابقه می‌شوند برآورده می‌کنند.

لاستیک‌هایی که بریجستون در BWSC 2023 عرضه می‌کند شامل 63 درصد مواد بازیافتی و تجدیدپذیر است. لاستیک های استفاده شده در رقابت های 2019 حاوی 30درصد بودند. مواد مورد استفاده در جدیدترین تایرها شامل فیبر آلی، کربن سیاه بازیافت شده، مواد شیمیایی لاستیک بازیافتی، روغن بازیافتی و مواد تقویت‌کننده با استفاده از فولاد بازیافتی است. لاستیک‌هایی که برای نصب بر روی خودروهای کلاس رزمناو طراحی شده‌اند، با استفاده از سیلیس پوسته برنج و کربن سیاه بازیافت شده ساخته شده‌اند.

بریجستون مشتاق است در چالش جهانی خورشیدی بریجستون از طریق لاستیک‌های Enliten ساخته شده با ۶۳ درصد مواد بازیافتی و تجدیدپذیر به آینده‌ای در موتوراسپورت پایدار کمک کند.

نائوتاکا هوریو، مدیر موتور اسپرت بریجستون گفت: ما فناوری جدید را در شرایط سخت به نمایش خواهیم گذاشت.


منبع: https://www.tyrepress.com/


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0